EL MEU VIDEO AL YOUTUBE

|
Bueno hos deixo un video realizat a clase d'informàtica, on haviam de triar un hobby i el meu ere les motos, he fet aquet video on podeu veure, lo bastant que anat evolucionan la moto al llarg de la seva història, pel que es veu d'aqui un temps tindre motos on no hi haura neumàtic, i la carroseria sera molt lleugera, no com les dels anys abans que eren pesans i les rodes eren primes i podian anar de 2 fins a 4 amb una moto, perà la història evolucione i potse també en tindrem sols amb una roda i molt facil de manejar, es un tipus monocicle pero amb manillar. Bueno espero que hos agradi el meu video, podeu deixar tot a tipus de comentaris que els accepto, i si no hos fa res per fer una mirada pel meu bloc  merci a tots .

1 comentaris:

xavi ha dit...

noi m'agrada aquest blog, bec que te l'has currat.
Bec qui t'hi entens amb aixo de les motos.

Publica un comentari a l'entrada

Powered By Blogger