ANAR AMB MOTO

|



Jo he fet aquest blog, perquè des de fa molt poc que tinc una moto i m'encanta anar amb ella a fer salts i anar per llocs.
Anar amb una moto no costa, sol es muntar en ella i anar aprenent dels errors que fas, pensa també quant et treus el carnet també t'ensenyen a porta-la.
Molta gent de les motos nomes miren la cilindrada i prou, però t'has de fixar bé perquè depèn de quines motos porten errors en les peses on fàcilment s'espatllen. 
Abans de tot fixat en el tipus de motor que porta, el carburador, filtro, cilindro, tub d’escapament, cigonyal, etc..
Tenim diferents tipus de motos, la meva per exemple es de cros, que vol dir que es de cros, doncs que més força que velocitat i et serveix per anar a fer salts amb la moto, també pots anar per camins, perquè porten rodes especialitzades per anar-hi. Després també trobem les supermotard, són al revés de les de cros, tenen menys força però tenen més velocitat, també porten unes altres rodes que per anar per carretera van molt bé però si vas per camins pots caure sinó vas a poc a poc. També podem trobar les de enduro, les naked,  les trail, les des trial, scooter, les infantils i les poket. Totes aquestes però n'hi han que no baixen de 125cc i depèn de l'edat no les pots portar.


Aquí hos deixo una mostra beta rr-t racing edition 09 que es la meva moto:

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Powered By Blogger