ENQUESTA PER SABER MÉS DE MOTOS

|
Estic realitzan una enquesta per saber el que en sap la gent de les motos. Si no hos fa res m'he la podriau contesta? Merci hos deixo l'enllaç a sota.


Aquí teniu els resultats, la gent la contestat bastant i ara veureu alguns resultats. Hos motrare algun gràfic perquè ho pugueu veure.

La pregunta era: Tens amics que porten moto? I abaix teniu el resultat.  Com veieu molta gent tenen amics ho familiars que tenen motos. Sembla que les motos a la gent els interessa.


 L'altra pregunta que vam fer era: Creus que la segurat vial per les carreteres és segura per les motos? Abaix tindreu el resultat. Com podeu veure la gent pensa que la segurat per les motos és dolenta. Ja fa anys que miren de millorau però encara queda molt perquè hi hagi menys morts ens accidents de motos. Esperem que el el gobern que de foment tingui alguna solució per millorau.



Una altra pregunta era: Creus que "trucar" una moto es dolent? Seguidament tindreu el resultat a sota. Molta gent pensa que si que es dolent, sobre tot els pares o la gent gran, però la gent jove com jo i els meus amics, si tenen una moto només tenen al cap que si tenen una moto s'ha de trucar per corré més o per que tingui més força. Potsé no es dolent però si mai tens un accident no et pagaran res.

  

 I per finalitzar el gràfics la pregunta era: Saps portar moto? Molta gent sap portar una moto, però també hi ha gent que no li interessa les motos i no si dedica. Els que més saben portar les motos són el joven, si tires cap a la gent de més anys, trobaras molts pares que en saben portar i sentiras menys dien les mares que la saven portar. Normalment són el xiquets que si dediquen en ella, les noies en pots trobar moltes però menos que els nois.


Aqui teniu la gràfica de les respotes a l'enquesta dia a dia:


I fins aquí alguns resultats de l'enquesta amb el el gràfic ficat. Si voleu veure l'enquesta per fer-la cliqueu aquí 

2 comentaris:

Laia ha dit...

Ribeeees!
que dius tu al comentari de mirar-la.. se t'envà la perola eh!jaja
pos res que m'agrade això de la músiqueta al blog, així també done vida!
I que sapiguis que et vaig contestar l'entrevista ee! ;)
Benga nen, un petó

Laia ha dit...

Però quin blog més currat Ribes!
m'agrada, m'agrada:)
avere si fas cap al millor blog;)
un petó!

Publica un comentari a l'entrada

Powered By Blogger